KLAPALOVÁ, Alena. Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků (The importance of customer for comapnies competitiveness). In Vývojové tendence podniků V. Svazek I. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2009, p. 109 - 146. ISBN 978-80-210-5003-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků
Name in Czech Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků
Name (in English) The importance of customer for comapnies competitiveness
Authors KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Svazek I. Brno, Vývojové tendence podniků V, p. 109 - 146, 38 pp. 2009.
Publisher Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14560/09:00038297
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-210-5003-7
Keywords (in Czech) zákazník; vztahy; konkurenceschopnost; finanční výkonnost
Keywords in English customer; relationship; competitiveness; financial performance
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Changed: 26/1/2013 15:40.
Abstract
Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu konkurenceschopnosti českých podniků týkajících se ukazatelů, jenž jsou zaměřeny na šetření faktorů vztahu podniků s jejich zákazníky a dle formulovaných hypotéz mohou patřit mezi faktory konkurenceschopnosti.
Abstract (in English)
Contribution presents patial results of the research of the Czech enterprise competitiveness concerning the indicators directed on the factors of the relationships between companies and their customers which can belong among the factors of competiveness accoording the formulated hypothesis.
Links
MUNI/A/0905/2009, interní kód MUName: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Acronym: EMP)
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 27/4/2024 13:17