KLAPALOVÁ, Alena. Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích (Value creation in the reverse flows on B2B markets). In Vývojové tendence podniků V. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2009, p. 497-522. ISBN 978-80-210-5003-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
Name in Czech Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
Name (in English) Value creation in the reverse flows on B2B markets
Authors KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků V, p. 497-522, 26 pp. 2009.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/09:00038308
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-210-5003-7
Keywords (in Czech) hodnota; tvorba hodnoty; B2B trhy; zpětné toky
Keywords in English value; value creation; B2B markets; reverse flows
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D., učo 175001. Changed: 23/3/2010 15:01.
Abstract
Příspěvek prezentuje výsledky práce druhého roku zkoumání v rámci specifického úkolu Katedry podnikového hospodářství zaměřeného na problematiku tvorby hodnoty ve zpětných tocích na trzích organizací a to zejména výsledky empirického průzkumu analyzujících odpovědi manažerů týkající se vybraných otázek řízení zpětných toků.
Abstract (in English)
The article presents the results of the second year lasting research aimed at the value cretion in the revese flows of B2B markets especially the results of the empirical survey analysing the answers of managers concerning the chosen aspects of the reverse flows management.
PrintDisplayed: 27/4/2024 10:52