Detailed Information on Publication Record
2009
Komponenty vztahu podnik zákazník a jejich význam pro konkurenceschopnost podniků
KLAPALOVÁ, AlenaBasic information
Original name
Komponenty vztahu podnik zákazník a jejich význam pro konkurenceschopnost podniků
Name in Czech
Komponenty vztahu podnik zákazník a jejich význam pro konkurenceschopnost podniků
Name (in English)
Components of the company - customer relationship and its importance for the companies competitiveness
Authors
KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
1. vydání. Jihlava, Konkurence, teoretické a praktické aspekty, p. 82-90, 9 pp. 2009
Publisher
Vyšoká škola polytechnická Jihlava
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/00216224:14560/09:00038310
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
978-80-87035-23-8
Keywords (in Czech)
konkurenceschopnost hospodářská úspěšnost podnikatelské strategie vztah se zákazníkem
Keywords in English
competitiveness; financial prosperity; business strategies; relation with customer
Tags
Reviewed
Změněno: 26/1/2013 15:37, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které se týkají vztahů podniků s jejich zákazníky a mohou v určité podobě patřit mezi faktory konkurenceschopnosti. Vybrané ukazatele typické komponenty vzájemných vztahů jsou analyzovány pro skupiny podniků rozdělených na základě jejich hospodářské úspěšnosti.
In English
The paper presents some partial results from the empirical survey of the Research Centre of the Czech economy competitiveness concerning selected factors which can be connected with the relationship of companies with their customers and could in a certain form belong among the competitiveness factors. Selected factors typical components of mutual relations are analyzed for the groups of companies divided on the basis of financial prosperity.
Links
MUNI/A/0905/2009, interní kód MU |
|