J 2009

Zákazník a konkurenceschopnost podniku

KLAPALOVÁ, Alena

Basic information

Original name

Zákazník a konkurenceschopnost podniku

Name in Czech

Zákazník a konkurenceschopnost podniku

Name (in English)

Customer and company competitiveness

Authors

KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Verejná správa a regionálny rozvoj, Bratislava, VŠEMvs, 2009, 1337-2955

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/09:00038312

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

Keywords (in Czech)

zákazník vztah se zákazníkem konkurenceschopnost

Keywords in English

customer customer relationship competitiveness

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 9/4/2010 15:41, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Abstract

ORIG EN

V originále

Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které lze spojit se vztahem podniků s jejich zákazníky a mohou patřit mezi faktory konkurenceschopnosti.

In English

Paper presents some partial results from the empirical survey of the Research centre of the Czech economy competitiveness concerning selected factors which can be connected with the relationshup of comapnies with their customers and coudl belong among the competitiveness factors.

Links

1M0524, research and development project
Name: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Research Centre for the Competitiveness of the Czech Economy
Displayed: 1/11/2024 15:40