KLAPALOVÁ, Alena. Zákazník a konkurenceschopnost podniku (Customer and company competitiveness). Verejná správa a regionálny rozvoj. Bratislava: VŠEMvs, 2009, V, No 1, p. 74-85. ISSN 1337-2955.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Zákazník a konkurenceschopnost podniku
Name in Czech Zákazník a konkurenceschopnost podniku
Name (in English) Customer and company competitiveness
Authors KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Verejná správa a regionálny rozvoj, Bratislava, VŠEMvs, 2009, 1337-2955.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/09:00038312
Organization unit Faculty of Economics and Administration
Keywords (in Czech) zákazník vztah se zákazníkem konkurenceschopnost
Keywords in English customer customer relationship competitiveness
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Changed: 9/4/2010 15:41.
Abstract
Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které lze spojit se vztahem podniků s jejich zákazníky a mohou patřit mezi faktory konkurenceschopnosti.
Abstract (in English)
Paper presents some partial results from the empirical survey of the Research centre of the Czech economy competitiveness concerning selected factors which can be connected with the relationshup of comapnies with their customers and coudl belong among the competitiveness factors.
Links
1M0524, research and development projectName: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Research Centre for the Competitiveness of the Czech Economy
PrintDisplayed: 27/4/2024 14:07