KLAPALOVÁ, Alena. The importance of company relationship with customer for the competitiveness. In 4th International Conference on “Business Market Management. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The importance of company relationship with customer for the competitiveness
Název česky Význam vztahu podniku se zákazníkem pro konkurenceschopnost podniků
Autoři KLAPALOVÁ, Alena.
Vydání 4th International Conference on “Business Market Management, 2009.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Dánsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky competitiveness; customer; relationships; quality; innovation; image strategy
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 9. 4. 2010 15:40.
Anotace
Abstract resumes a part of the selected results of the largescale empirical survey focused on finding the factors of company competitiveness, in this case the factors, which could be found in the relationship companycustomer. Enter data were obtained during the year 2007 from 432 respondents, representatives of top management of companies with the registered office in the Czech Republic.
Anotace česky
Abstrakt sumarizuje část vybraných výsledků rozsáhlého empirického výzkumu zaměřeného na nalezení faktorů konkurenceschopnosti podniků, v tomto případě faktorů, které mohou být nalezeny v rámci vztahu podnik zákazník. Vstupní data byla získána v průběhu roku 2007 od 432 respondentů, reprezentujících vrcholový manatement podniků se sídlem v České republice.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 08:41