Detailed Information on Publication Record
2009
The importance of company relationship with customer for the competitiveness
KLAPALOVÁ, AlenaBasic information
Original name
The importance of company relationship with customer for the competitiveness
Name in Czech
Význam vztahu podniku se zákazníkem pro konkurenceschopnost podniků
Authors
Edition
4th International Conference on “Business Market Management, 2009
Other information
Language
English
Type of outcome
Konferenční abstrakt
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Denmark
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
Keywords in English
competitiveness; customer; relationships; quality; innovation; image strategy
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 9/4/2010 15:40, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Abstract resumes a part of the selected results of the largescale empirical survey focused on finding the factors of company competitiveness, in this case the factors, which could be found in the relationship companycustomer. Enter data were obtained during the year 2007 from 432 respondents, representatives of top management of companies with the registered office in the Czech Republic.
In Czech
Abstrakt sumarizuje část vybraných výsledků rozsáhlého empirického výzkumu zaměřeného na nalezení faktorů konkurenceschopnosti podniků, v tomto případě faktorů, které mohou být nalezeny v rámci vztahu podnik zákazník. Vstupní data byla získána v průběhu roku 2007 od 432 respondentů, reprezentujících vrcholový manatement podniků se sídlem v České republice.
Links
1M0524, research and development project |
|