a 2009

The importance of company relationship with customer for the competitiveness

KLAPALOVÁ, Alena

Basic information

Original name

The importance of company relationship with customer for the competitiveness

Name in Czech

Význam vztahu podniku se zákazníkem pro konkurenceschopnost podniků

Edition

4th International Conference on “Business Market Management, 2009

Other information

Language

English

Type of outcome

Konferenční abstrakt

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Denmark

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

Keywords in English

competitiveness; customer; relationships; quality; innovation; image strategy

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 9/4/2010 15:40, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Abstract

V originále

Abstract resumes a part of the selected results of the largescale empirical survey focused on finding the factors of company competitiveness, in this case the factors, which could be found in the relationship companycustomer. Enter data were obtained during the year 2007 from 432 respondents, representatives of top management of companies with the registered office in the Czech Republic.

In Czech

Abstrakt sumarizuje část vybraných výsledků rozsáhlého empirického výzkumu zaměřeného na nalezení faktorů konkurenceschopnosti podniků, v tomto případě faktorů, které mohou být nalezeny v rámci vztahu podnik zákazník. Vstupní data byla získána v průběhu roku 2007 od 432 respondentů, reprezentujících vrcholový manatement podniků se sídlem v České republice.

Links

1M0524, research and development project
Name: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Research Centre for the Competitiveness of the Czech Economy