Interlingvní interference ve vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení. Výsledky ...
GRENAROVÁ, Renée. Interlingvní interference ve vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení. Výsledky výzkumu. In konference s mezinárodní účastí Aktuální otázky současné jazykovědné rusistiky. 2009. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Interlingvní interference ve vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení. Výsledky výzkumu |
Název česky | Interlingvní interference ve vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení. Výsledky výzkumu |
Název anglicky | Cross-language Interference in the Teaching Russian in Pupils with Specific Learning Difficulties. Results Research |
Autoři | GRENAROVÁ, Renée. |
Vydání | konference s mezinárodní účastí Aktuální otázky současné jazykovědné rusistiky, 2009. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 60200 6.2 Languages and Literature |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | ruský jazyk; český jazyk; interlingvní interference; vyučování ruštině; žáci; specifické poruchy učení; výzkum |
Klíčová slova anglicky | Russian language; Czech language; cross-language interference; Russian language teaching; pupils; specific learning difficulties; research |
Změnil | Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 16. 3. 2011 15:56. |
Anotace |
---|
Příspěvek traktoval výsledky výzkumu provedeném na základních školách a nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji, jenž byl zaměřen na interlingvní interferenci ve vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení. výuku francouzského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení a na využívání prvků dramatické výchovy. |
Anotace anglicky |
---|
The presentation focused on cross-language interference in the teaching Russian in pupils with specific learning difficulties and on results research at schools in South Moravian region. The presentation focused on drama elements in foreign language teaching with regrad to the needs and opportunities of the learners with SLD The presentation focused on drama elements in foreign language teaching with regrad to the needs and opportunities of the learners with SLD. After a theoretical introduction examples of activites weer described and practised. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 13:16