GRENAROVÁ, Renée. Interlingvní interference ve vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení. Výsledky výzkumu. In konference s mezinárodní účastí Aktuální otázky současné jazykovědné rusistiky. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Interlingvní interference ve vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení. Výsledky výzkumu
Název česky Interlingvní interference ve vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení. Výsledky výzkumu
Název anglicky Cross-language Interference in the Teaching Russian in Pupils with Specific Learning Difficulties. Results Research
Autoři GRENAROVÁ, Renée.
Vydání konference s mezinárodní účastí Aktuální otázky současné jazykovědné rusistiky, 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky ruský jazyk; český jazyk; interlingvní interference; vyučování ruštině; žáci; specifické poruchy učení; výzkum
Klíčová slova anglicky Russian language; Czech language; cross-language interference; Russian language teaching; pupils; specific learning difficulties; research
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 16. 3. 2011 15:56.
Anotace
Příspěvek traktoval výsledky výzkumu provedeném na základních školách a nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji, jenž byl zaměřen na interlingvní interferenci ve vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení. výuku francouzského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení a na využívání prvků dramatické výchovy.
Anotace anglicky
The presentation focused on cross-language interference in the teaching Russian in pupils with specific learning difficulties and on results research at schools in South Moravian region. The presentation focused on drama elements in foreign language teaching with regrad to the needs and opportunities of the learners with SLD The presentation focused on drama elements in foreign language teaching with regrad to the needs and opportunities of the learners with SLD. After a theoretical introduction examples of activites weer described and practised.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 13:16