DOLEŽALOVÁ, Lenka. Specifika terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením . In X. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a V. mezinárodní dramaterapeutická konference. 1st ed. Olomouc, 2009, 17 pp. ISBN 978-80-903832-7-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Specifika terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením .
Name in Czech Specifika terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením .
Authors DOLEŽALOVÁ, Lenka.
Edition 1. vyd. Olomouc, X. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a V. mezinárodní dramaterapeutická konference. 17 pp. 2009.
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-903832-7-2
Keywords (in Czech) student se sluchovým postižením, studium na vysoké škole, specifické potřeby studentů se sluchovým postižením, komunikace sluchově postižených, poradenské a asistenční služby na vysoké škole
Keywords in English a student with hearing impairment, specific needs of students with hearing impairment, communication of hearing-impaired people, advisory and assistant services at universities
Tags Reviewed
Changed by Changed by: PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D., učo 29868. Changed: 12/1/2010 10:52.
Abstract
Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole. Zaměřuje se převážně na možnosti podpory, poradenství a asistentských služeb, jež jsou těmto studentům poskytovány prostřednictvím center nebo středisek zřízených při jednotlivých fakultách, příp. univerzitách. Tvoří tak část teoretických východisek pro prováděné výzkumné šetření, které je součástí disertační práce autorky příspěvku, přičemž jeho výsledky nejsou prozatím známy. Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole. Zaměřuje se převážně na možnosti podpory, poradenství a asistentských služeb, jež jsou těmto studentům poskytovány prostřednictvím center nebo středisek zřízených při jednotlivých fakultách, příp. univerzitách. Tvoří tak část teoretických východisek pro prováděné výzkumné šetření, které je součástí disertační práce autorky příspěvku, přičemž jeho výsledky nejsou prozatím známy. Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole. Zaměřuje se převážně na možnosti podpory, poradenství a asistentských služeb, jež jsou těmto studentům poskytovány prostřednictvím center nebo středisek zřízených při jednotlivých fakultách, příp. univerzitách. Tvoří tak část teoretických východisek pro prováděné výzkumné šetření, které je součástí disertační práce autorky příspěvku, přičemž jeho výsledky nejsou prozatím známy. Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole. Zaměřuje se převážně na možnosti podpory, poradenství a asistentských služeb, jež jsou těmto studentům poskytovány prostřednictvím center nebo středisek zřízených při jednotlivých fakultách, příp. univerzitách. Tvoří tak část teoretických východisek pro prováděné výzkumné šetření, které je součástí disertační práce autorky příspěvku, přičemž jeho výsledky nejsou prozatím známy.
Abstract (in Czech)
Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole. Zaměřuje se převážně na možnosti podpory, poradenství a asistentských služeb, jež jsou těmto studentům poskytovány prostřednictvím center nebo středisek zřízených při jednotlivých fakultách, příp. univerzitách. Tvoří tak část teoretických východisek pro prováděné výzkumné šetření, které je součástí disertační práce autorky příspěvku, přičemž jeho výsledky nejsou prozatím známy. Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole. Zaměřuje se převážně na možnosti podpory, poradenství a asistentských služeb, jež jsou těmto studentům poskytovány prostřednictvím center nebo středisek zřízených při jednotlivých fakultách, příp. univerzitách. Tvoří tak část teoretických východisek pro prováděné výzkumné šetření, které je součástí disertační práce autorky příspěvku, přičemž jeho výsledky nejsou prozatím známy.
Abstract (in English)
This paper deals with problems of tertiary education of students with hearing impairment and their specific needs during their studies. It focuses mostly on the possibilities of support, advise and assistant services that are offered by centers or department of faculties or universities. It forms a part of theoretic resources for research which is carried out, which forms a part of dissertation thesis of this author. Results of this research are not.
PrintDisplayed: 1/10/2024 16:40