Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{866263, author = {Vaculová, Ivana and Svobodová, Marta and Sládek, Petr and Benešovský, Petr and Bednárová, Renáta and Dvořák, Ladislav and Kawuloková, Denisa and Miléř, Tomáš and Novák, Petr and Pecina, Pavel and Šibor, Jiří}, address = {Olomouc}, edition = {1}, keywords = {methodology; didactics resources}, language = {cze}, location = {Olomouc}, isbn = {978-80-210-5089-1}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Metodika tvorby a využívání didaktických prostředků propagujících vědu, techniku a profesní kariéru: Tvorba výukových pořadů a pracovních listů a jejich následné využití při výuce na ZŠ}, url = {http://www.didactex.cz}, year = {2009} }
TY - BOOK ID - 866263 AU - Vaculová, Ivana - Svobodová, Marta - Sládek, Petr - Benešovský, Petr - Bednárová, Renáta - Dvořák, Ladislav - Kawuloková, Denisa - Miléř, Tomáš - Novák, Petr - Pecina, Pavel - Šibor, Jiří PY - 2009 TI - Metodika tvorby a využívání didaktických prostředků propagujících vědu, techniku a profesní kariéru: Tvorba výukových pořadů a pracovních listů a jejich následné využití při výuce na ZŠ VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Olomouc SN - 9788021050891 KW - methodology KW - didactics resources UR - http://www.didactex.cz N2 - Publikace je výsledkem výzkumného projektu NPV II -2E08026 Metodika tvorby a využívání didaktických prostředků propagujících vědu,techniku a profesní kariéru. Nezájem mladé generace o tato povolání představuje velký společenský problém, který vede k nedostateku kvalifikovaných výzkumných pracovníků a techniků. V současnosti se sice na základních školách používají některé postupy, avšak slouží především pro zatraktivnění vlastního učiva a vazba na praktické aplikace stojí spíše v pozadí a bývá hodně obecná. Materiály, které by propagovaly konkrétní technické odvětví,téměř neexistují a je tedy třeba, zaměřit se na jejich tvorbu. Právě tomuto účelu má posloužit předkládaná metodická příručka obsahující obecné i konkrétní informace týkající se nejen tvorby, ale i používání vybraných didaktických prostředků(výukových pořadů a pracovních listů) propagujících technické disciplíny. Jako modelový příklad posloužila propagace textilního průmyslu. Pilotní výsledky byly ověřeny na vzorku žáků ZŠ. ER -
VACULOVÁ, Ivana, Marta SVOBODOVÁ, Petr SLÁDEK, Petr BENEŠOVSKÝ, Renáta BEDNÁROVÁ, Ladislav DVOŘÁK, Denisa KAWULOKOVÁ, Tomáš MILÉŘ, Petr NOVÁK, Pavel PECINA and Jiří ŠIBOR. \textit{Metodika tvorby a využívání didaktických prostředků propagujících vědu, techniku a profesní kariéru: Tvorba výukových pořadů a pracovních listů a jejich následné využití při výuce na ZŠ (Methodology of development and use of teaching resources that promote science, technology and professional career: Creating educational programs and worksheets and their subsequent use in teaching at primary schools)}. 1st ed. Olomouc: Masarykova univerzita, 2009, 129 pp. ISBN~978-80-210-5089-1.
|