ŠEĎOVÁ, Klára. Tiché partnerství: vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy (Silent Partnership: Relations between Parents and Female Teachers in Primary schools). Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 14/2009, No 1, p. 27 - 52, 25 pp. ISSN 1803-7437.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Tiché partnerství: vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy
Name (in English) Silent Partnership: Relations between Parents and Female Teachers in Primary schools
Authors ŠEĎOVÁ, Klára (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Studia paedagogica, Brno, Masarykova univerzita, 2009, 1803-7437.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14210/09:00038414
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) rodina; škola; spolupráce; zapojování; partnerství
Keywords in English family; school; cooperation; involvement; partnership
Tags Reviewed
Changed by Changed by: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., učo 23233. Changed: 14/1/2010 15:53.
Abstract
Tento text představuje empirickou studii, jež se na základě dat z kvalitativního výzkumného šetření mezi rodiči a učitelkami prvního stupně základní školy snaží popsat podoby interakce a komunikace mezi rodinou a školou.
Abstract (in English)
Based on qualitative research with parents and primary school teacher, this text is an empirical study endeavouring to disclose the forms of interaction and communication between the family and the school.
PrintDisplayed: 22/7/2024 08:22