ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Model logické struktury edukačního procesu pro nadaného žáka. In Výchova a nadání 3. První vydání. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. s. 11-19. Výzkumné zprávy číslo 5. ISBN 978-80-210-5117-1. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Model logické struktury edukačního procesu pro nadaného žáka
Název česky Model logické struktury edukačního procesu pro nadaného žáka
Název anglicky A Model of the Logical Structure of Gifted and Talented Pupil.
Autoři ŠKRABÁNKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant).
Vydání První vydání. Brno, Výchova a nadání 3. od s. 11-19, 9 s. Výzkumné zprávy číslo 5. 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038461
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5117-1
Klíčová slova česky Talent; nadaný žák; modelování logické struktury; podpora a rozvoj nadání
Klíčová slova anglicky Talent; Gifted pupil; Modeling of the Logical Structure; Support and Development of Talent
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D., učo 82657. Změněno: 22. 1. 2010 12:59.
Anotace
Vzdělávání nadaných žáků jako specifický proces předávání poznatků a metod vědeckého poznávání, který se realizuje v intencích společenských zájmů a potřeb.
Anotace anglicky
Education of gifted pupils as a specific process of passing knowledge and methods of scientific cognition, which is carried out within intentions of social interests and needs.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 16:57