ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Model logické struktury edukačního procesu pro nadaného žáka (A Model of the Logical Structure of Gifted and Talented Pupil.). In Výchova a nadání 3. První vydání. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2009, p. 11-19. Výzkumné zprávy číslo 5. ISBN 978-80-210-5117-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Model logické struktury edukačního procesu pro nadaného žáka
Name in Czech Model logické struktury edukačního procesu pro nadaného žáka
Name (in English) A Model of the Logical Structure of Gifted and Talented Pupil.
Authors ŠKRABÁNKOVÁ, Jana (203 Czech Republic, guarantor).
Edition První vydání. Brno, Výchova a nadání 3. p. 11-19, 9 pp. Výzkumné zprávy číslo 5. 2009.
Publisher Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/09:00038461
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-5117-1
Keywords (in Czech) Talent; nadaný žák; modelování logické struktury; podpora a rozvoj nadání
Keywords in English Talent; Gifted pupil; Modeling of the Logical Structure; Support and Development of Talent
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D., učo 82657. Changed: 22/1/2010 12:59.
Abstract
Vzdělávání nadaných žáků jako specifický proces předávání poznatků a metod vědeckého poznávání, který se realizuje v intencích společenských zájmů a potřeb.
Abstract (in English)
Education of gifted pupils as a specific process of passing knowledge and methods of scientific cognition, which is carried out within intentions of social interests and needs.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 28/4/2024 20:13