TRNOVÁ, Eva and Josef TRNA. Motivování nadaných žáků pomocí rodinného přírodovědného vzdělávání. (Motivating of gifted students by family science education.). In Výchova a nadání 3. Brno: Masarykova univerzita, 2009, p. 36-50. Výzkumné zprávy 5. ISBN 978-80-210-5117-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Motivování nadaných žáků pomocí rodinného přírodovědného vzdělávání.
Name (in English) Motivating of gifted students by family science education.
Authors TRNOVÁ, Eva (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Josef TRNA (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Brno, Výchova a nadání 3. p. 36-50, 15 pp. Výzkumné zprávy 5. 2009.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14410/09:00038488
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-5117-1
Keywords (in Czech) motivace; nadaní žáci; rodinné přírodovědné vzdělávání
Keywords in English motivation; gifted students; family science education
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Changed: 27/2/2017 09:08.
Abstract
Příspěvek prezentuje výzkum role rodinného přírodovědného vzdělávání v přírodovědném vzdělávání nadaných žáků.
Abstract (in English)
The paper presents research outcomes of role of family science education in science education of gifted students.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 27/4/2024 06:43