PAVLÍČKOVÁ, Radka. Postřehy z doučování sociálně znevýhodněných(romských)dětí v jejich domácím prostředí. In Vítková, Marie - Vojtová, Věra. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 1. vyd. Brno: MU. 11 s. ISBN 978-80-7315-188-1. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postřehy z doučování sociálně znevýhodněných(romských)dětí v jejich domácím prostředí
Název česky Postřehy z doučování sociálně znevýhodněných(romských)dětí v jejich domácím prostředí
Název anglicky Remarks from Tutorage of Socially Disadvantaged(Roma)Children in their Home Environment
Autoři PAVLÍČKOVÁ, Radka (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Vítková, Marie - Vojtová, Věra. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 11 s. 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038517
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-188-1
Klíčová slova česky romská rodina; doučování; romské dítě; domácí učitel;didaktické metody
Klíčová slova anglicky Roma families; tutorage; Roma child; home teacher; teaching styles
Změnil Změnila: Mgr. Radka Pavlíčková, Ph.D., učo 11948. Změněno: 3. 2. 2010 21:37.
Anotace
Příspěvek se zabývá problematikou doučování sociálně znevýhodněných dětí. Doučování probíhalo dlouhodobě přímo v jejich rodinách v rámci projektu Katedry sociální pedagogiky "Domácí učitel". Stručně přibližuje některé z postřehů a zkušeností studentů, kteří se na projektu podíleli a předkládá k zamyšlení souhrnné závěry s doučováním a výukou romských dětí obecně.
Anotace anglicky
The article deal with problems of the tutorage of socially disadvantaged children. The tutorage took place directly in their families on a long term basis. In terms of Social Pedagogy department project called "Home teacher". The aritcle presents some brief remarks and experiences of students, who took part in this project and showes summary conclusions of tutorage and education of Roma children in general.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 22:04