LUKÁŠOVÁ, Růžena a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2009, 118 s. ISBN 978-80-210-5112-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Název česky Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Název anglicky Measurement of citizen satisfaction with public services as integral part of quality management in public sector organizations
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena a kol. (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, 118 s. 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00029826
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5112-6
Klíčová slova česky veřejné služby měření spokojenosti zákazníků
Klíčová slova anglicky public services customer satisfaction measurement
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 23. 2. 2010 14:14.
Anotace
Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmu kvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými službami a poskytnout čtenářům: 1. systematicky zpracovaný text prezentující současný stav poznání a problémy současné praxe v dané oblasti, 2. přehled metodických postupů pro přípravu a realizaci měření spokojenosti občanů s veřejnými službami. Kniha reaguje na aktuální potřeby manažerské praxe a poskytuje čtenářům poznatky, které nebyly v daných souvislostech v našich podmínkách dosud zpracovány.
Anotace anglicky
The book deals with the issue of the satisfaction measurement of citizens as clients of public sector organizations in the context of quality management of public services. The authors objective was to study, classify and synthesize the current knowledge base concerning the understanding of the term public service quality and the measurement of citizen satisfaction with public services, and to provide the readers with: 1) a systematically arranged text which presents the current state of knowledge and the issues of the current practice in the particular area; and 2) an overview of methodical procedures used for the preparation and implementation of the measurement of citizen satisfaction with public services. The book responds to the current needs of the managerial practice and provides knowledge that has not been processed so far within this framework in our conditions.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 04:27