PAVLOVSKÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ. Institutional Care Home Based Strategies for Intervention. In Marie VÍTKOVÁ, Věra VOJTOVÁ et al. Education of Socially Disadvantaged Pupils Across Europe. 1. vyd. Brno: MU. s. 127–140. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-5106-5. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Institutional Care Home Based Strategies for Intervention.
Název česky Strategie intervence u dětí v dětských domovech
Autoři PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, domácí) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Education of Socially Disadvantaged Pupils Across Europe. od s. 127–140, 14 s. Speciální pedagogika, 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038616
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5106-5
Klíčová slova česky dysfunkční rodina; děti v riziku poruch chování; sociálně znevýhodněné děti; děti v riziku; dětský domov; intervence; faktory prevence; copingové startegie;
Klíčová slova anglicky Dysfunctional family; children at risk for behavioural disorder; socially disadvantaged children; children at risk; institutional care home; intervention; preventative factors; coping strategies;
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 19. 7. 2013 09:28.
Anotace
The chapter describes the specific aspects that pose a risk for the development of behavioural disorders in children from institutionalised care homes. It presents a concept of a qualitative intervention research based on the application of reinforcing elements. These factors help children in institutionalised care homes develop coping strategies and help prevent the development of behavioural disorders.
Anotace česky
Kapitola pojednává o specifických aspektech ve vývoji chování dětí v dětských domovech, které jsou rizikem pro rozvoj poruch chování. Představujeme koncept kvalitativního výzkumu intervence u těchto dětí s využitím posilujících faktorů, které pomáhají rozvíjet strategie zvládání a předcházet rozvoji poruch chování.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 18:09