V originále
Projekt Odevzdej.cz je novým plánovaným projektem, jehož se zúčastní 10 veřejných vysokých škol a je podávána žádost o dotaci na tento projekt z rozvojových projektů MŠMT na rok 2009. Ačkoli na rozdíl od závěrečných prací, jejichž zveřejňování je dáno zákonem a školy byly připraveny z větší či menší míry na jejich předávání do Theses.cz, řeší tento projekt práce seminární, které na mnohých (ne všech) školách jsou často výhradně v rukou i odpovědnosti jednotlivých akademických pracovníků nebo pracovišť. Přesto školy zapojené mají zájem řešit tuto oblast spojenými silami prostřednictvím Odevzdej.cz. Cílem projektu a škol je rozšířit databázi dokumentů, mezi nimiž se prohledávají práce, čímž se rozšiřuje pravděpodobnost nalezení podezřelých dokumentů, protože opisování se neděje jen mezi závěrečnými pracemi. Přístupy škol jsou v tomto projektu více diferencované než v Theses.cz. Ve způsobu odevzdání prací převažuje spíše celouniverzitní zapojení škol, a v předávání dat převažuje spíše předávání dat hromadným importem (jako u Theses.cz - předání XML souboru metadat a následný import plných textů). Kromě toho bude možné systém současně využívat jako lokální úložiště seminárních prací s možností vkládat práce přímo studenty a kontrolovat je přímo učiteli dle strategie každé školy.
Anglicky
Odevzdej.cz (joined by ten Czech state-owned universities under the auspices of a project funded by the Czech Ministry of Education) was created by its main coordinator, Masaryk University, under the project leadership of the associate professor Michal Brandejs (working at the Faculty of Informatics). It was put into its testing phase on June 24, 2009. Nowadays, Odevzdej.cz enables teachers to launch the so-called Homework Vaults, into which students, following their teachers' instructions, can upload their papers. Subsequently, using the system, the teachers can check these for plagiarism by conducting similarity searches across more than 1,300,000 documents stored in the Odevzdej.cz, Theses.cz and Wikipedia databases as well as other locations. The teachers can also assess their students' papers directly in the system and provide the students with comments related to these.