POKORNÁ, Andrea a Dana DOLANOVÁ. Náhled na determinanty efektivity odborné ošetřovatelské praxe z pohledu studentů. In Sborník - 5. Mezinárodní konference všeobecných sester a pracovníků vzdělávajících nelékařská zdravotnická povolání. Brno: NCO NZO. s. 64-70, 6 s. ISBN 978-80-7013-514-3. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Náhled na determinanty efektivity odborné ošetřovatelské praxe z pohledu studentů
Název česky Náhled na determinanty efektivity odborné ošetřovatelské praxe z pohledu studentů
Název anglicky The determiners of effectivity of the practical training from the szudents point of view
Autoři POKORNÁ, Andrea a Dana DOLANOVÁ.
Vydání Brno, Sborník - 5. Mezinárodní konference všeobecných sester a pracovníků vzdělávajících nelékařská zdravotnická povolání, od s. 64-70, 6 s. 2010.
Nakladatel NCO NZO
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Lékařská fakulta
ISBN 978-80-7013-514-3
Klíčová slova česky evaluace, odborná praxe, student, výuka
Klíčová slova anglicky evaluation, clinical practice, student, tuition
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Andrea Pokorná, Ph.D., učo 98239. Změněno: 15. 2. 2010 07:44.
Anotace
Evaluace výuky na vysokých školách je zaměřena nejen na sumativní procesy a hodnocení výsledků výuky ve formě závěrečného hodnocení studentů. Významnou součástí evaluačního procesu je hodnocení formativní, které je prováděno v průběhu akademického roku za účelem zhodnocení užívaných výukových postupů a jejich případné flexibilní úpravy. Totožné požadavky jsou kladeny na evaluaci výuky odborné ošetřovatelské praxe, při níž jsou významným zdrojem informací názory studentů. Příspěvek shrnuje poznatky získané dotazníkovým šetřením, kterým byly mapovány názory studentů prvního a druhého ročníku studijního oboru Všeobecná sestra po absolvování praktické výuky v podzimním semestru 2009/2010. Šetření bylo zaměřeno mimo jiné na hodnocení kvality ošetřovatelské péče na výukových pracovištích z pohledu studentů.
Anotace anglicky
The evaluation of the tuition is focused not only on the summary but also formative evaluation processes at the universities. The formative evaluation is made duting the academic year for the evaluation of the tuitional methods and thein flexible changes according the new information. The same requieremnets we have also duting the evaluation of the clinical praktice where are very important students opinions. The articel is focused on the outcomes of the questionnaire survey among the first and second years student sof nursing after the passing of practical training in the first term o the academic year 2009/2010. The survey were focused also on the aveluation of the duality of the nursing care at the clinical placements from the students point of view.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 01:28