HAVELKOVÁ, Marie, Petr KACHLÍK, Pavel MENŠÍK a Lenka PROCHÁZKOVÁ. ŠKOLNÍ PROSTŘEDÍ A OCHRANA ZDRAVÍ ŽÁKŮ. In ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU Sborník příspěvků XVII. ročníku celostátní konference ČAPV , Ed.:. Zuzana Sikorová, Martin Malčík,Karel Pavlica . 1. vyd. Ostrava: Pedagogická fakulta OU (C) 2010. s. 494-501. ISBN 978-80-7368-769-4. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ŠKOLNÍ PROSTŘEDÍ A OCHRANA ZDRAVÍ ŽÁKŮ
Název česky ŠKOLNÍ PROSTŘEDÍ A OCHRANA ZDRAVÍ ŽÁKŮ
Název anglicky SCHOOL ENVIRONMENT AND PUPILS´ HEALTH PROTECTION
Autoři HAVELKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí), Petr KACHLÍK (203 Česká republika, domácí), Pavel MENŠÍK (203 Česká republika, domácí) a Lenka PROCHÁZKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Ostrava, ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU Sborník příspěvků XVII. ročníku celostátní konference ČAPV , Ed.:. Zuzana Sikorová, Martin Malčík,Karel Pavlica . od s. 494-501, 8 s. 2010.
Nakladatel Pedagogická fakulta OU (C) 2010
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00043357
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7368-769-4
Klíčová slova česky učitelé,- prostředí základní školy - poruchy imunitního systému - alergické dítě - astmatické dítě - zdravotní potíže - první pomoc
Klíčová slova anglicky teachers - primary school environment - immune system disorders - allergic child - asthmatic child - health problem - first aid
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D., učo 92125. Změněno: 9. 3. 2011 21:23.
Anotace
Příspěvek se zabývá úlohou, kterou by měla mít škola při podpoře zdraví žáků trpících chronickou poruchou imunitního systému. Metodou anonymních dotazníků rozeslaných třídním učitelům vybraných základních škol v Jihomoravském regionu bylo zjišťováno, zda a jak jsou pedagogové informováni o tom, že mají ve třídě žáka s poruchou imunitního systému. Dále bylo zkoumáno, zda školní prostředí vyhovuje těmto chronicky nemocným žákům.
Anotace anglicky
This contribution investigates recognizes, how the school environment meets the needs of the pupils with immunity system dysfunction. By the anonymous questionnaire survey technique, by which the question-forms were sent to the form masters in South Moravia region it was discovered, if and how the teachers are informed about the fact, that there is a pupil with immunity system dysfunction in their class. Furthermore it was researched, how the school environment meets the requirements of such chronic pupil patients.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 09:25