J
2009
Marketing vzťahov v podmienkach miestnej samosprávy
LUKÁŠOVÁ, Růžena a Anna VAŇOVÁ
Základní údaje
Originální název
Marketing vzťahov v podmienkach miestnej samosprávy
Název česky
Marketing vztahů v podmínkách místní správy
Název anglicky
Relationship Marketing in Local Self-government Offices
Vydání
Ekonomika a spoločnosť, Banská Bystrica, Ekonomická fakulta UMB v BanskejBystrici, 2009, 1335-7069
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/09:00039098
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky
vztahový marketing; úřady místní správy
Klíčová slova anglicky
relationship marketing; self-government offices
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Príspevok prezentuje vybrané výsledky medzinárodného výskumného projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research zamerané na ohodnotenie miery implementácie relatinship marketingu v úradoch miestnej samosprávy v Českej a Slovenskej republike.
Česky
Příspěvek prezentuje vybrané výsledky mezinárodního výzkumného projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research zaměřené na zhodnocení míry implementace relatinship marketingu v úřadech místní správy v ČR a na Slovensku.
Anglicky
The article presents chosen results of international reserach project Relationship markeitng of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research and is focused on evaluation of relatinship marketing in local self-government offices in Czech and Slovak Republic.
Zobrazeno: 13. 11. 2024 02:57