J 2009

Marketing vzťahov v podmienkach miestnej samosprávy

LUKÁŠOVÁ, Růžena a Anna VAŇOVÁ

Základní údaje

Originální název

Marketing vzťahov v podmienkach miestnej samosprávy

Název česky

Marketing vztahů v podmínkách místní správy

Název anglicky

Relationship Marketing in Local Self-government Offices

Autoři

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant) a Anna VAŇOVÁ (703 Slovensko)

Vydání

Ekonomika a spoločnosť, Banská Bystrica, Ekonomická fakulta UMB v BanskejBystrici, 2009, 1335-7069

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/09:00039098

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova česky

vztahový marketing; úřady místní správy

Klíčová slova anglicky

relationship marketing; self-government offices

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2010 13:46, doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.

Anotace

ORIG CZ EN

V originále

Príspevok prezentuje vybrané výsledky medzinárodného výskumného projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research zamerané na ohodnotenie miery implementácie relatinship marketingu v úradoch miestnej samosprávy v Českej a Slovenskej republike.

Česky

Příspěvek prezentuje vybrané výsledky mezinárodního výzkumného projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research zaměřené na zhodnocení míry implementace relatinship marketingu v úřadech místní správy v ČR a na Slovensku.
Zobrazeno: 13. 11. 2024 02:57