J 2009

Marketing vzťahov v podmienkach miestnej samosprávy

LUKÁŠOVÁ, Růžena and Anna VAŇOVÁ

Basic information

Original name

Marketing vzťahov v podmienkach miestnej samosprávy

Name in Czech

Marketing vztahů v podmínkách místní správy

Name (in English)

Relationship Marketing in Local Self-government Offices

Authors

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Czech Republic, guarantor) and Anna VAŇOVÁ (703 Slovakia)

Edition

Ekonomika a spoločnosť, Banská Bystrica, Ekonomická fakulta UMB v BanskejBystrici, 2009, 1335-7069

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/09:00039098

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

Keywords (in Czech)

vztahový marketing; úřady místní správy

Keywords in English

relationship marketing; self-government offices

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 26/2/2010 13:46, doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.

Abstract

V originále

Príspevok prezentuje vybrané výsledky medzinárodného výskumného projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research zamerané na ohodnotenie miery implementácie relatinship marketingu v úradoch miestnej samosprávy v Českej a Slovenskej republike.

In Czech

Příspěvek prezentuje vybrané výsledky mezinárodního výzkumného projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research zaměřené na zhodnocení míry implementace relatinship marketingu v úřadech místní správy v ČR a na Slovensku.