Detailed Information on Publication Record
2009
Marketing vzťahov v podmienkach miestnej samosprávy
LUKÁŠOVÁ, Růžena and Anna VAŇOVÁBasic information
Original name
Marketing vzťahov v podmienkach miestnej samosprávy
Name in Czech
Marketing vztahů v podmínkách místní správy
Name (in English)
Relationship Marketing in Local Self-government Offices
Authors
LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Czech Republic, guarantor) and Anna VAŇOVÁ (703 Slovakia)
Edition
Ekonomika a spoločnosť, Banská Bystrica, Ekonomická fakulta UMB v BanskejBystrici, 2009, 1335-7069
Other information
Language
Slovak
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/09:00039098
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
Keywords (in Czech)
vztahový marketing; úřady místní správy
Keywords in English
relationship marketing; self-government offices
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 26/2/2010 13:46, doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
V originále
Príspevok prezentuje vybrané výsledky medzinárodného výskumného projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research zamerané na ohodnotenie miery implementácie relatinship marketingu v úradoch miestnej samosprávy v Českej a Slovenskej republike.
In Czech
Příspěvek prezentuje vybrané výsledky mezinárodního výzkumného projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research zaměřené na zhodnocení míry implementace relatinship marketingu v úřadech místní správy v ČR a na Slovensku.
In English
The article presents chosen results of international reserach project Relationship markeitng of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research and is focused on evaluation of relatinship marketing in local self-government offices in Czech and Slovak Republic.