TOMÁŠKOVÁ, Eva. The Current Methods of Measurement of Market Orientation. European Research Studies. Piraeus: International Strategic Management Ass, roč. 3/2009, č. 3, 15 s. ISSN 1108-2976. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Current Methods of Measurement of Market Orientation
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant).
Vydání European Research Studies, Piraeus, International Strategic Management Ass, 2009, 1108-2976.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Řecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/09:00029936
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova anglicky market orientation; measurement;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 4. 3. 2010 09:20.
Anotace
The article deals with the new trends in measurement of market orientation. There are described twenty-six methods used to measure market orientation. The main advantages and disadvantages of each method are written. Goal of this article is to show the all methods that are described as the methods to measure market orientation and to find the best one.
Návaznosti
GA402/07/1493, projekt VaVNázev: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 09:36