VOJTOVÁ, Věra a Jiří NĚMEC. Inkluzivní vzdělávání jako faktor socializace dětí se sociálním znevýhodněním. In NĚMEC, Jiří a Věra VOJTOVÁ. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. 1. vyd. Brno: MUNI PRESS, 2009, s. 21-38, 17 s. pd. ISBN 978-80-210-5033-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluzivní vzdělávání jako faktor socializace dětí se sociálním znevýhodněním
Název česky Inkluzivní vzdělávání jako faktor socializace dětí se sociálním znevýhodněním
Název anglicky Inclusive Education as a Factor of Socialization of the Pupils with Social Disadvantages
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant) a Jiří NĚMEC (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, od s. 21-38, 17 s. pd. 2009.
Nakladatel MUNI PRESS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00039580
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5033-4
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; socializace; začlenění; sociální znevýhodnění; vylučování ze školy; ústavní výchova; ochranná výchova
Klíčová slova anglicky inclusiv education; socialization; social disadvantage; school drop out; institutional care; segregated care
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 24. 3. 2010 11:45.
Anotace
Kapitola představuje základní atributy inkluzivního vzdělávání v kontextu výzkumných zjištění.
Anotace anglicky
There are introduced the main aspects of inclusive education in the context of research outcomes.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 17:56