VOJTOVÁ, Věra. Kvalita života školy z perspektivy žáků se sociálním znevýhodněním. In NĚMEC, Jiří a Věra VOJTOVÁ. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. 1. vyd. Brno: MUNI. s. 77-90, 13 s. pd. ISBN 978-80-210-5033-4. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kvalita života školy z perspektivy žáků se sociálním znevýhodněním
Název česky Kvalita života školy z perspektivy žáků se sociálním znevýhodněním
Název anglicky Quality of School Life from the Socially Disadvantaged Pupils Perspective
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, od s. 77-90, 13 s. pd, 2009.
Nakladatel MUNI
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00051329
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5033-4
Klíčová slova česky riziko poruch chování; vylučování; škola pro všechny;postoje ke školnímu životu;koncept kvality života
Klíčová slova anglicky risk of behavioural disorder; exclusion; school for all; school life attitude; quality of life concept
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 28. 3. 2012 17:26.
Anotace
Ve stati představujeme výsledky výzkumné studie. Interpretujeme specifika v postojích žáků se sociálním znevýhodněním ke kvalitě života školy jako rizikové skupiny.Tyto výsledky jsou prezentované ve srovnání s majoritní skupinou žáků.
Anotace anglicky
In the chapter there are introduced the outcomes of research study concernig consequences of risk groups students attitudes toward school enviroment quality. We present data analysis of socially disadvantaged pupils in comparison with the majority pupils group.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 11:08