Detailed Information on Publication Record
2009
Mezigenerační učení v rámci programů a kurzů neformálního vzdělávání pro děti, rodiče a prarodiče
RABUŠICOVÁ, Milada, Markéta KLUSÁČKOVÁ and Lenka KAMANOVÁBasic information
Original name
Mezigenerační učení v rámci programů a kurzů neformálního vzdělávání pro děti, rodiče a prarodiče
Name in Czech
Mezigenerační učení v rámci programů a kurzů neformálního vzdělávání pro děti, rodiče a prarodiče
Name (in English)
Cross-generational learning in programmes and courses of non-formal education for children, parents and grandparents
Authors
RABUŠICOVÁ, Milada (203 Czech Republic, guarantor), Markéta KLUSÁČKOVÁ (203 Czech Republic) and Lenka KAMANOVÁ (203 Czech Republic)
Edition
Studia paedagogica, Brno, Masarykova univerzita, 2009, 1803-7437
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14210/09:00029988
Organization unit
Faculty of Arts
Keywords (in Czech)
učení; mezigenerační učení; rodina; mezigenerační programy; kurzy neformálního vzdělávání
Keywords in English
cross-generational learning; relations within family; non-formal education; informal learning
Tags
Reviewed
Změněno: 25/3/2010 11:49, prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
V originále
Příspěvek nejprve ve stručnosti představuje koncept mezigeneračního učení a dále je zaměřen na mapování nabídky kurzů a programů neformálního vzdělávání, které mohou představovat pro členy rodin různých generací příležitost vzájemně se učit. Vytvořený přehled je odrazovým můstkem k dalšímu detailnějšímu zkoumání toho, do jaké míry, jakým způsobem a kým jsou tyto kurzy využívány, jakou mají účastníci těchto kurzů motivaci k účasti, jak účastníci těchto kurzů hodnotí jejich přínos a zda vůbec vnímají tyto aktivity jako součást svého učení. Tento detailnější vhled je založen na zúčastněném pozorování a dotazování uskutečněném ve vybraných kurzech, jež bude sloužit k následné realizaci dotazníkového šetření mezi účastníky kurzů a programů neformálního vzdělávání.
In English
The paper is one of the first outputs of research called "Cross-generational Learning: Children, Parents and Grandparents in Non-formal Education and Informal Learning". It opens with a brief account of the concept of cross-genrational learning and than moves on to map the offer of courses and programmes of non-formal learning presenting an opprtunity for members of families belonging to different generation to learn from one another.
Links
GA406/09/0427, research and development project |
|