RODRIGUEZOVÁ, Veronika. Výukové programy jako zdroj znalostí žáků v dějepise. (Educational programmes as sources of pupils knowledge in history.). In In ŠTĚPÁNEK, K. (ed.) Vybrané problémy borové didaktiky dějepisu 2 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). 1st ed. Brno: MU, 2009, p. 28-39, 46 pp. ISBN 978-80-210-5019-8. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{878497, author = {Rodriguezová, Veronika}, address = {Brno}, booktitle = {In ŠTĚPÁNEK, K. (ed.) Vybrané problémy borové didaktiky dějepisu 2 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů).}, edition = {1.}, keywords = {Constructivist and transmissive concept of education; thematic cooperative instruction; drama education; the triune brain theory; knowledge; understanding; Blooms taxonomy of of educational objectives}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5019-8}, pages = {28-39}, publisher = {MU}, title = {Výukové programy jako zdroj znalostí žáků v dějepise.}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 878497 AU - Rodriguezová, Veronika PY - 2009 TI - Výukové programy jako zdroj znalostí žáků v dějepise. PB - MU CY - Brno SN - 9788021050198 KW - Constructivist and transmissive concept of education KW - thematic cooperative instruction KW - drama education KW - the triune brain theory KW - knowledge KW - understanding KW - Blooms taxonomy of of educational objectives N2 - Vliv komplexních výukových metod na kvalitu a trvalost kognitivních procesů při výuce dějepisu na druhém stupni základní školy. ER -
RODRIGUEZOVÁ, Veronika. Výukové programy jako zdroj znalostí žáků v dějepise. (Educational programmes as sources of pupils knowledge in history.). In \textit{In ŠTĚPÁNEK, K. (ed.) Vybrané problémy borové didaktiky dějepisu 2 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů).}. 1st ed. Brno: MU, 2009, p.~28-39, 46 pp. ISBN~978-80-210-5019-8.
|