RODRIGUEZOVÁ, Veronika. Výukové programy jako zdroj znalostí žáků v dějepise. In In ŠTĚPÁNEK, K. (ed.) Vybrané problémy borové didaktiky dějepisu 2 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). 1. vyd. Brno: MU. s. 28-39, 46 s. ISBN 978-80-210-5019-8. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výukové programy jako zdroj znalostí žáků v dějepise.
Název anglicky Educational programmes as sources of pupils knowledge in history.
Autoři RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, In ŠTĚPÁNEK, K. (ed.) Vybrané problémy borové didaktiky dějepisu 2 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). od s. 28-39, 46 s. 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00039837
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5019-8
Klíčová slova česky konstruktivistické a transmisivní pojetí vzdělávání, tematická kooperativní výuka, dramatická výuka, znalost, vědomost, poznatek, Bloomova taxonomie kognitivních cílů
Klíčová slova anglicky Constructivist and transmissive concept of education; thematic cooperative instruction; drama education; the triune brain theory; knowledge; understanding; Blooms taxonomy of of educational objectives
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 9. 1. 2011 13:48.
Anotace
Vliv komplexních výukových metod na kvalitu a trvalost kognitivních procesů při výuce dějepisu na druhém stupni základní školy.
Anotace anglicky
Influence of complex educational methods upon the quality and durability of cognitive processes in the tuition of history in secondary school.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 06:41