RODRIGUEZOVÁ, Veronika. Tematická kooperativní výuka dějepisu u zdravotně znevýhodněných. Online. In In PAVLOVSKÁ, M., REMSOVÁ, L.(Eds.). Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV. Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí (CD ROM). Brno: MU, 2009. s. 75-78, 237 s. ISBN 978-80-210-4849-2. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tematická kooperativní výuka dějepisu u zdravotně znevýhodněných.
Název anglicky Thematic cooperative instruction in teaching history to the disabled
Autoři RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant)
Vydání Brno, In PAVLOVSKÁ, M., REMSOVÁ, L.(Eds.). Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV. Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí (CD ROM). od s. 75-78, 237 s. 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00039840
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4849-2
Klíčová slova česky konstruktivistické a transmisivní pojetí vzdělávání; tematická kooperativní výuka; dramatická výuka; znalost; vědomost; poznatek; Bloomova taxonomie kognitivních cílů
Klíčová slova anglicky thematic cooperative instruction; drama education
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 15. 4. 2010 09:56.
Anotace
Možnosti programů tematické kooperativní výuky dějepisu s nevidomými a slabozrakými dětmi, s neslyšícími dětmi a zdravými dětmi v běžné základní škole
Anotace anglicky
Possibilities of Thematic cooperative Instruction programmes in education of blind and weak-sighted pupils, deaf and hard-of-hearing pupils, and pupils of conventionals Elementary schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 16:46