D 2008

Přechodná známost nebo trvalý vztah (využití metod dramatické výchovy a kooperace při výuce dějepisu.

RODRIGUEZOVÁ, Veronika

Basic information

Original name

Přechodná známost nebo trvalý vztah (využití metod dramatické výchovy a kooperace při výuce dějepisu.

Name (in English)

Passing fancy or a permanent relationship

Authors

RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

1. vyd. Praha, In Dítě mezi výchovou a uměním. Dramatická výchova na přelomu tisíciletí. Sborník příspěvků z konference o dramatické výchově, kterou roku 2007 uspořádaly katedra výchovné dramatiky Divadelní fakulty Akademie múzických umění. p. 112 – 122, 219 pp. 2008

Publisher

ružení pro tvořivou dramatiku ve spolupráci s katedrou výchovné dramatiky DAMU

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/08:00039864

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-903901-2-6

Keywords (in Czech)

dramatická výchova; principy dramatické výchovy; tematická kooperativní výuka; transmisivní a konstruktivistické paradigma; klíčové kompetence učitele

Keywords in English

drama education; drama education principles; thematic cooperative instruction; transmissive and constructivist paradigm; key competences of a teacher
Změněno: 9/1/2011 18:35, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.

Abstract

V originále

Přechodná známost nebo trvalý vztah (využití metod dramatické výchovy a kooperace při výuce dějepisu.Možnosti propojení obsahu učiva a komplexních výukových metod

In English

Passing fancy or a permanent relationship. Possibilities of interconnecting the curriculum contents and complex tuition methods