RODRIGUEZOVÁ, Veronika. Přechodná známost nebo trvalý vztah (využití metod dramatické výchovy a kooperace při výuce dějepisu. (Passing fancy or a permanent relationship). In In Dítě mezi výchovou a uměním. Dramatická výchova na přelomu tisíciletí. Sborník příspěvků z konference o dramatické výchově, kterou roku 2007 uspořádaly katedra výchovné dramatiky Divadelní fakulty Akademie múzických umění. 1st ed. Praha: ružení pro tvořivou dramatiku ve spolupráci s katedrou výchovné dramatiky DAMU, 2008, p. 112 – 122, 219 pp. ISBN 978-80-903901-2-6.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Přechodná známost nebo trvalý vztah (využití metod dramatické výchovy a kooperace při výuce dějepisu.
Name (in English) Passing fancy or a permanent relationship
Authors RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Praha, In Dítě mezi výchovou a uměním. Dramatická výchova na přelomu tisíciletí. Sborník příspěvků z konference o dramatické výchově, kterou roku 2007 uspořádaly katedra výchovné dramatiky Divadelní fakulty Akademie múzických umění. p. 112 – 122, 219 pp. 2008.
Publisher ružení pro tvořivou dramatiku ve spolupráci s katedrou výchovné dramatiky DAMU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/08:00039864
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-903901-2-6
Keywords (in Czech) dramatická výchova; principy dramatické výchovy; tematická kooperativní výuka; transmisivní a konstruktivistické paradigma; klíčové kompetence učitele
Keywords in English drama education; drama education principles; thematic cooperative instruction; transmissive and constructivist paradigm; key competences of a teacher
Changed by Changed by: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Changed: 9/1/2011 18:35.
Abstract
Přechodná známost nebo trvalý vztah (využití metod dramatické výchovy a kooperace při výuce dějepisu.Možnosti propojení obsahu učiva a komplexních výukových metod
Abstract (in English)
Passing fancy or a permanent relationship. Possibilities of interconnecting the curriculum contents and complex tuition methods
PrintDisplayed: 19/9/2024 11:23