Detailed Information on Publication Record
2009
Odběratelé, zákazníci
KLAPALOVÁ, AlenaBasic information
Original name
Odběratelé, zákazníci
Name in Czech
Odběratelé, zákazníci
Name (in English)
Customers
Authors
KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
1. vyd. Brno, Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. Druhá etapa, p. 189-214, 25 pp. 1. 2009
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
electronic version available online
RIV identification code
RIV/00216224:14560/09:00039888
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
978-80-210-5058-7
Keywords (in Czech)
Konkurenceschopnost, hospodářská úspěšnost, podnik, zákazník
Keywords in English
Competitiveness; economic successfulness; company; zákazník
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 26/1/2013 15:39, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Předložená publikace prezentuje výsledky jedné z oblastí výzkumných aktivit Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky, a to oblasti zaměřené na konkurenční schopnosti podniků. Jedná se o prezentaci výsledků výzkumné práce realizované v roce 2009, orientované na analýzu faktorů hospodářské úspěšnosti podniků sídlících v České republice.
In English
This book presents results of one of research activities of the Research center of Competitiveness of the Czech Economy, namely the area focused on competitiveness of companies. This is a presentation of the results of the research work carried out in 2009, oriented to the analysis of success factors of companies located in the Czech Republic.
Links
1M0524, research and development project |
|