J 2010

Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-principy inkluze ve vyučovacím procesu

HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ

Základní údaje

Originální název

Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-principy inkluze ve vyučovacím procesu

Název česky

Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-principy inkluze ve vyučovacím procesu

Název anglicky

Is our school inclusive-School for all? The analyse of schools, preview of arguments-the principes of inclusion in education

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2010, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00043729

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Inkluze inkluzivní vzdělávání indikátory inkluze sebeevaluace školní klima

Klíčová slova anglicky

Inclusion inclusion in education inclusion indicators self-evaluation school clime

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 3. 2011 12:19, PhDr. Hana Filová, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvky prezentují výsledky výzkumného šetření, jakým způsobem školy realizují inkluzi ve svých školách; jak učitelé nahlížejí na klima školy a třídy, na principy a uplatňované strategie výuky Školy pro všechny, kterou základní školy často deklarují ve svých školních vzdělávacích programech a jaké argumenty pro inkluzi používají.

Anglicky

This three articles present the results of research, how schools impelement inclusion in their practise; how teachers have an opinion of school and classroom climate, strategy of teaching in School for all, schools that the primary school often declare in his school educational curriculum and how they argue for inclusion in their schools.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 9. 11. 2024 16:26