Informační systém MU
HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-principy inkluze ve vyučovacím procesu. Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: PdF MU, 2010, roč. 134, 4, 5, s. 14-18, 31-34, 9 s. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-principy inkluze ve vyučovacím procesu
Název česky Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-principy inkluze ve vyučovacím procesu
Název anglicky Is our school inclusive-School for all? The analyse of schools, preview of arguments-the principes of inclusion in education
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2010, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00043729
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Inkluze inkluzivní vzdělávání indikátory inkluze sebeevaluace školní klima
Klíčová slova anglicky Inclusion inclusion in education inclusion indicators self-evaluation school clime
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Hana Filová, Ph.D., učo 2134. Změněno: 15. 3. 2011 12:19.
Anotace
Příspěvky prezentují výsledky výzkumného šetření, jakým způsobem školy realizují inkluzi ve svých školách; jak učitelé nahlížejí na klima školy a třídy, na principy a uplatňované strategie výuky Školy pro všechny, kterou základní školy často deklarují ve svých školních vzdělávacích programech a jaké argumenty pro inkluzi používají.
Anotace anglicky
This three articles present the results of research, how schools impelement inclusion in their practise; how teachers have an opinion of school and classroom climate, strategy of teaching in School for all, schools that the primary school often declare in his school educational curriculum and how they argue for inclusion in their schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 30. 4. 2024 16:16