ŠPAČEK, David a Svatava NUNVÁŘOVÁ. Veřejné služby a jejich specifika. In Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. s. 11 - 33. 1. vydání, ESF-16/09-02/58. ISBN 978-80-210-5112-6. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Veřejné služby a jejich specifika
Název anglicky Public services and their specifics
Autoři ŠPAČEK, David (203 Česká republika, garant) a Svatava NUNVÁŘOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Brno, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, od s. 11 - 33, 23 s. 1. vydání, ESF-16/09-02/58, 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00030046
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5112-6
Klíčová slova česky řízení kvality; veřejné služby; spokojenost občanů
Klíčová slova anglicky quality management; public services; citizens' satisfaction
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. David Špaček, Ph.D., učo 77120. Změněno: 13. 4. 2010 07:57.
Anotace
Text v kapitole 2 uvedené publikace shrnuje specifika veřejných služeb, představuje existující koncepce kvality v kontextu veřejných služeb a nástroje řízení kvality veřejných služeb (zde se text zaměřuje především na uvedení jejich důrazu na měření spokojenosti občanů).
Anotace anglicky
This text which is situated in the 2nd chapter of the academic book - outlines the specifics of public services, introduces existing concepts of quality management of public services as well as functions of quality management instruments that are being used (with regard to the instruments the text concentrates on their emphasize on citizens' satisfaction measurement in particular).
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:53