ŠPAČEK, David. Kritéria spokojenosti s elektronickými službami. Online. In Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2009. 6 s. 1. vydání, ESF-16/09-02/58. ISBN 978-80-210-5112-6. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kritéria spokojenosti s elektronickými službami
Název anglicky Criteria of satisfaction with electronic services
Autoři ŠPAČEK, David (203 Česká republika, garant)
Vydání Brno, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, 6 s. 1. vydání, ESF-16/09-02/58, 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00030047
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5112-6
Klíčová slova anglicky electronic services; users' satisfaction
Změnil Změnil: doc. Ing. David Špaček, Ph.D., učo 77120. Změněno: 13. 4. 2010 07:58.
Anotace
Text, který je součástí podkapitoly 3.2.1.2 uvedené knihy, shrnuje poznatky aktuální literatury z oblasti kvality elektronických služeb a služeb e-governmentu.
Anotace anglicky
his text which is situated in the sub-chapter 3.2.1.2 of the academic book - outlines the current knowledge on criteria of electronic services and e-government services users' satisfaction.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 02:36