MATUŠKOVÁ, Anna. Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006. (Political Marketing and Czech Political Parties. Electoral Campaigns 2006). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 174 pp. Ediční řada Monografie, svazek č. 32. ISBN 978-80-210-5169-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006.
Name in Czech Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006.
Name (in English) Political Marketing and Czech Political Parties. Electoral Campaigns 2006
Authors MATUŠKOVÁ, Anna (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Brno, 174 pp. Ediční řada Monografie, svazek č. 32, 2010.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Book on a specialized topic
Field of Study 50601 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14230/10:00043782
Organization unit Faculty of Social Studies
ISBN 978-80-210-5169-0
Keywords (in Czech) politický marketing politické strany parlamentní volby Česká republika
Keywords in English political marketing political parties parlamentary elections Czech Republic
Tags Munipress
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Changed: 20/5/2010 08:56.
Abstract
Kniha zkoumá volební kampaně parlamentních stran ve volbách do PSP ČR v roce 2006, přičemž hlavním cílem je zjistit, zdali a jakým způsobem využívaly metod politického marketingu.
Abstract (in English)
The book analyses the electoral campaigns of parties presented in the House of Deputies in the Czech Republic. It focuses on their campaigns and the usage of political marketing.
PrintDisplayed: 27/7/2024 21:23