JANČA, Boris. Metody cíleného vytváření zážitků ve firemní praxi (Methods of aiming creation of experiences in the business practice). In Rozvoj tacitních znalostí manažerů : jak vyhledávat, rozvíjet a využívat skryté znalosti a zkušenosti manažerů : Konference k závěrům řešení GAČR, reg. č. 406/08/0459, Rozvoj tacitních znalostí manažerů. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, p. 48-54. ISBN 978-80-7318-938-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Metody cíleného vytváření zážitků ve firemní praxi
Name (in English) Methods of aiming creation of experiences in the business practice
Authors JANČA, Boris.
Edition Zlín, Rozvoj tacitních znalostí manažerů : jak vyhledávat, rozvíjet a využívat skryté znalosti a zkušenosti manažerů : Konference k závěrům řešení GAČR, reg. č. 406/08/0459, Rozvoj tacitních znalostí manažerů, p. 48-54, 2010.
Publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-7318-938-9
Keywords (in Czech) vzdělávání a rozvoj, zážitek, klasifikace metod
Keywords in English education and development, experience, methods classification
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Boris Janča, učo 62600. Changed: 1/6/2010 09:27.
Abstract
Na tacitní znalosti můžeme pohlížet také jako na zkušenosti. Protože zkušenost vzniká z reflexe předchozích zážitků, je významným bodem firemního vzdělávání a rozvoje také jejich vytváření. Příspěvek navrhuje jako doplnění stávajících klasifikací a přehledů schéma členění používaných metod podnikového vzdělávání a rozvoje pracujících právě se zážitky účastníků. Schéma dělí metody dle dvou os: 1. dle podoby jejich vnějších znaků s podnikovým prostředím a 2. dle míry jejich rizikovosti.
Abstract (in English)
We can deal with tacit knowledge as with experience. That is why significant point of education and development in companies is also generating of new experiences. The paper suggests new classification of methods used in education and development and working with experiences of participants. The classification scheme used two axes: 1. outer similarity with real business environment and 2. rate of their riskiness.
PrintDisplayed: 25/4/2024 09:58