TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Family science and technology education as a new teaching and learning strategy for all including gifted students. In XIV. IOSTE Symposium. Socio-cultural and human values in science and technology education. Ljubljana, Slovinsko: Institute for innovation and development of University of Ljubljana, 2010, s. 1143-1149. ISBN 978-961-92882-1-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Family science and technology education as a new teaching and learning strategy for all including gifted students
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Ljubljana, Slovinsko, XIV. IOSTE Symposium. Socio-cultural and human values in science and technology education, od s. 1143-1149, 7 s. 2010.
Nakladatel Institute for innovation and development of University of Ljubljana
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovinsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00044167
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-961-92882-1-4
Klíčová slova česky rodinné přírodovědné a technické vzdělávání; hands-on experimenty; celoživotní vzdělávání; motivace v přírodovědném a technickém vzdělávání; denní a bezpečný život
Klíčová slova anglicky family science and technology education; hands-on experiments; lifelong education; motivation in science and technology education; daily and safe living
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 09:01.
Anotace
Family science and technology education as our design-based research outcome is an innovative teaching and learning strategy for children and adults. Family science and technology education is defined as expanding science and technology knowledge and skills from the school to home of students. Hands-on experiments-activities based on simple equipment which can be found in most homes play very important role. Appropriate educational content is daily and safe living. Family science and technology education also helps to identify and to develop gifted students.
Anotace česky
Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání jako výstup našeho konstrukčního výzkumu je inovativní výuková strategie pro děti a dospělé. Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání je definováno jako přenos přírodovědných a technických vědomostí a dovedností ze školy do rodin žáků. Hands-on aktivity založené na jednoduchých předmětech, které jsou doma, hrají významnou roli. Vhodný vzdělávací obsah je denní a bezpečný život. Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání také pomáhá vyhledávat a rozvíjet nadané studenty.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 17:06