POL, Milan. Autoevaluace jako strategie řízení kvality ve škole (Self-evaluation as a strategy of managing quality in school). In Materská škola a svet okolo - Celoslovenský odborný seminár s medzinárodnou účasťou. 2010.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Autoevaluace jako strategie řízení kvality ve škole
Name in Czech Autoevaluace jako strategie řízení kvality ve škole
Name (in English) Self-evaluation as a strategy of managing quality in school
Authors POL, Milan.
Edition Materská škola a svet okolo - Celoslovenský odborný seminár s medzinárodnou účasťou, 2010.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) autoevaluace, kvalita, strategie rozvoje, vedení a řízení školy
Keywords in English self-evalution, quality, development strategy, school management and leadership
Changed by Changed by: prof. PhDr. Milan Pol, CSc., učo 75. Changed: 3/7/2017 09:15.
Abstract
Přednáška pojednávala o možnostech uplatnění autoevaluace škol jako strategie řízení kvality ve škole. Byla postavena na empirickým poznatcích o procesech autoevaluace školy a téma bylo zasazeno do širšího kontextu rozvoje škol. Přednáška byla pronesena na akci Materská škola a svet okolo - Celoslovenský seminár s medzinárodnou účasťou.
Abstract (in English)
The lecture was focused on school self-evaluation processes as a potential strategy of quality management in school. It was based on empirical experience of the author with implementation of self-evaluation processes in schools. Further, the theme was presented in a broader framework of school development context.
PrintDisplayed: 8/5/2024 01:05