TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ and Eva PAVLOVSKÁ. Motivational learning tasks in science education. In V. M. Udovič, M. Cotič, M. Cencič. Pouk v družbi znanja. 1st ed. Koper: Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Koper, Slovenia, 2009, p. 262-270. Education. ISBN 978-961-6528-88-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Motivational learning tasks in science education
Name in Czech Moivační učební úlohy v přírodovědné výuce
Authors TRNA, Josef (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Eva TRNOVÁ (203 Czech Republic) and Eva PAVLOVSKÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Koper, Pouk v družbi znanja, p. 262-270, 9 pp. Education, 2009.
Publisher Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Koper, Slovenia
Other information
Original language English
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovenia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14410/09:00044181
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-961-6528-88-7
Keywords (in Czech) motivace; učební úlohy; přírodovědné vzdělávání
Keywords in English motivation; learning task; science education
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Changed: 27/2/2017 09:08.
Abstract
Theory and development of motivational learning tasks in science education. The study presents results of theoretical and empirical research in the field of interdisciplinary science education.
Abstract (in Czech)
Teorie a vývoj motivačních učebních úloh v přírodovědném vzdělávání. Studie prezentuje výsledky teoretického i empirického výzkumu v mezipředmětové oblasti přírodovědných didaktik.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 21/5/2024 19:15