STRÁNSKÁ, Zdenka. Individuální preference při učení úzkostných žáků. In Démuthová, S. (Ed.): Kondášove dni 2009. Zborník príspevkov. 1. vyd. Trnava: Katedra psychológie Filozofickej fakulty Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. s. 110-122. ISBN 978-80-8105-115-9. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Individuální preference při učení úzkostných žáků
Název česky Individuální preference při učení úzkostných žáků
Název anglicky Individual learning preferences of anxious pupils
Autoři STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Trnava, Démuthová, S. (Ed.): Kondášove dni 2009. Zborník príspevkov. od s. 110-122, 13 s. 2010.
Nakladatel Katedra psychológie Filozofickej fakulty Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/10:00044262
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-8105-115-9
Klíčová slova česky učení; styly učení; úzkostnost
Klíčová slova anglicky learning; learning styles; trait-anxiety
Štítky RIV-OK
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D., učo 1130. Změněno: 23. 1. 2013 15:08.
Anotace
Ve sdělení jsou prezentovány výsledky výzkumu, jehož cílem bylo nejen zmapovat styly učení - individuální preference při učení žáků ve věku 12-14 let (tj. zjistit, co žáci dělají a co jim nejlépe vyhovuje, když se učí), zjištění míry jejich úzkostnosti jako trvalé osobnostní vlastnosti, ale rovněž prozkoumání vztahu mezi styly učení a úzkostností. Dílčími cíli bylo zjištění rozdílů ve stylech učení mezi chlapci a dívkami a odhalení rozdílů ve stylech učení mezi žáky navštěvujícími základní školu a gymnázium. Dále byly sledovány rozdíly v míře úzkostnosti mezi pohlavím a mezi žáky navštěvujícími výše uvedené typy škol.
Anotace anglicky
In this report we present the results of a research whose aim was not only to contribute to deeper understanding of the learning styles - individual learning preferences of pupils aged 12-14 years (ie to find out what pupils are doing and what they require, when they learn), and to examine the level of their trait-anxiety, but also to explore the relation between learning styles and trait-anxiety. We also examined gender differences in the learning styles and the differences in the learning styles between pupils at elementary school and at grammar school. Within the framework of the issues of trait-anxiety we also focused on the gender differences in the level of trait-anxiety and the differences among pupils attending the above-mentioned types of school.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 07:34