Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{889919, author = {Stránská, Zdenka}, address = {Trnava}, booktitle = {Démuthová, S. (Ed.): Kondášove dni 2009. Zborník príspevkov.}, edition = {1.}, keywords = {learning; learning styles; trait-anxiety}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Trnava}, isbn = {978-80-8105-115-9}, pages = {110-122}, publisher = {Katedra psychológie Filozofickej fakulty Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave}, title = {Individuální preference při učení úzkostných žáků}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 889919 AU - Stránská, Zdenka PY - 2010 TI - Individuální preference při učení úzkostných žáků PB - Katedra psychológie Filozofickej fakulty Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave CY - Trnava SN - 9788081051159 KW - learning KW - learning styles KW - trait-anxiety N2 - Ve sdělení jsou prezentovány výsledky výzkumu, jehož cílem bylo nejen zmapovat styly učení - individuální preference při učení žáků ve věku 12-14 let (tj. zjistit, co žáci dělají a co jim nejlépe vyhovuje, když se učí), zjištění míry jejich úzkostnosti jako trvalé osobnostní vlastnosti, ale rovněž prozkoumání vztahu mezi styly učení a úzkostností. Dílčími cíli bylo zjištění rozdílů ve stylech učení mezi chlapci a dívkami a odhalení rozdílů ve stylech učení mezi žáky navštěvujícími základní školu a gymnázium. Dále byly sledovány rozdíly v míře úzkostnosti mezi pohlavím a mezi žáky navštěvujícími výše uvedené typy škol. ER -
STRÁNSKÁ, Zdenka. Individuální preference při učení úzkostných žáků (Individual learning preferences of anxious pupils). In \textit{Démuthová, S. (Ed.): Kondášove dni 2009. Zborník príspevkov.}. 1st ed. Trnava: Katedra psychológie Filozofickej fakulty Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010, p.~110-122. ISBN~978-80-8105-115-9.
|