VÍTKOVÁ, Marie. Komparace přístupů k inkluzivnímu vzdělávání v ČR, Německu a v Anglii (Wales) (Comparison of approaches to inclusive education in the Czech Republic, Germany and England (Wales)). Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: PdF MU, 2010, vol. 134, No 5, p. 24-30. ISSN 0323-0449. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{890693, author = {Vítková, Marie}, article_location = {Brno}, article_number = {5}, keywords = {Comparison of inclusion National Action Plan for Education Research Plan Legislation}, language = {cze}, issn = {0323-0449}, journal = {Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy}, title = {Komparace přístupů k inkluzivnímu vzdělávání v ČR, Německu a v Anglii (Wales)}, volume = {134}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 890693 AU - Vítková, Marie PY - 2010 TI - Komparace přístupů k inkluzivnímu vzdělávání v ČR, Německu a v Anglii (Wales) JF - Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy VL - 134 IS - 5 SP - 24-30 EP - 24-30 PB - PdF MU SN - 03230449 KW - Comparison of inclusion National Action Plan for Education Research Plan Legislation N2 - Článek analyzuje přístupy k inkluzivnímu vzdělávání v České republice, Německu a Anglii (Wales). Charakterizuje inkluzivní vzdělávání v našich podmínkách a poukazuje na přípravné fáze tohoto procesu v návrhu Národního akčního plánu vzdělávání, který předložilo v lednu 2010 MŠMT ČR vládě ČR k projednání. Dále článek pojednává o změně postavení učitelů a speciálních pedagogů v inkluzivní škole. Přibližuje Výzkumný záměr (MSM0021622443). Na závěr je charakterizován současný stav inkluzivního vzdělávání v Německu a Anglii. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Komparace přístupů k inkluzivnímu vzdělávání v ČR, Německu a v Anglii (Wales) (Comparison of approaches to inclusive education in the Czech Republic, Germany and England (Wales)). \textit{Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy}. Brno: PdF MU, 2010, vol.~134, No~5, p.~24-30. ISSN~0323-0449.
|