KRAJÍČEK, Jan. Marketing a Cash Managament. Online. In Evropské finanční systémy 2010. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2010. s. 139 - 143. ISBN 978-80-210-5182-9. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing a Cash Managament
Název česky Marketing a Cash Managament
Název anglicky Advertising and Cash Management
Autoři KRAJÍČEK, Jan (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání první. Brno, Evropské finanční systémy 2010, od s. 139 - 143, 5 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14560/10:00044357
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5182-9
Klíčová slova česky Banka Cash Managament klient krize marketing služby
Klíčová slova anglicky Advertising Bank Cash Management Client Crisis Service.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Jan Krajíček, Ph.D., učo 27420. Změněno: 18. 3. 2013 11:31.
Anotace
Marketing a Cash Managament by spolu na první pohled nemuseli vzájemně nesouviset. Je však zde něco velmi významného a tím je přístup bank ke svým klientům, a zde se dopady bankovní krize plně projeví banky budou nuceny si ještě více vážit svých klientů, především těch bonitních a solventních.
Anotace anglicky
Bank advertising and Cash Management are special access consequence Advertising. Is herein specialty access same Bank. The bank must have new clients access.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 18:48