KRAJÍČEK, Jan. Marketing a Cash Managament (Advertising and Cash Management). In Evropské finanční systémy 2010. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2010, p. 139 - 143. ISBN 978-80-210-5182-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketing a Cash Managament
Name in Czech Marketing a Cash Managament
Name (in English) Advertising and Cash Management
Authors KRAJÍČEK, Jan (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition první. Brno, Evropské finanční systémy 2010, p. 139 - 143, 5 pp. 2010.
Publisher Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14560/10:00044357
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-210-5182-9
Keywords (in Czech) Banka Cash Managament klient krize marketing služby
Keywords in English Advertising Bank Cash Management Client Crisis Service.
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Jan Krajíček, Ph.D., učo 27420. Changed: 18/3/2013 11:31.
Abstract
Marketing a Cash Managament by spolu na první pohled nemuseli vzájemně nesouviset. Je však zde něco velmi významného a tím je přístup bank ke svým klientům, a zde se dopady bankovní krize plně projeví banky budou nuceny si ještě více vážit svých klientů, především těch bonitních a solventních.
Abstract (in English)
Bank advertising and Cash Management are special access consequence Advertising. Is herein specialty access same Bank. The bank must have new clients access.
PrintDisplayed: 19/9/2024 03:41