KRAJÍČEK, Jan. FOR FIN 2010. In FOR FIN 2010. první. Bratislava: Ekonomická zniverzita Bratislava, Národhospodárská fakulta. s. 1 - 8, 250 s. ISBN 978-80-225-3001-9. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název FOR FIN 2010
Název česky FOR FIN 2010
Název anglicky FOR FIN 2010
Autoři KRAJÍČEK, Jan (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Bratislava, FOR FIN 2010, od s. 1 - 8, 250 s. 2010.
Nakladatel Ekonomická zniverzita Bratislava, Národhospodárská fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14560/10:00044358
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-225-3001-9
Klíčová slova česky Banka Cash Managament klient krize marketing služby
Klíčová slova anglicky Advertising Bank Cash Management Client Crisis Service
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Jan Krajíček, Ph.D., učo 27420. Změněno: 18. 3. 2013 11:30.
Anotace
Marketing a Cash Managament by spolu na první pohled nemuseli vzájemně nesouviset. Je však zde něco velmi významného a tím je přístup bank ke svým klientům, a zde se dopady bankovní krize plně projeví banky budou nuceny si ještě více vážit svých klientů, především těch bonitních a solventních.
Anotace anglicky
Bank advertising and Cash Management are special access consequence Advertising. Is herein specialty access same Bank. The bank must have new clients access.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 15:52