KRAJÍČEK, Jan. FOR FIN 2010. In FOR FIN 2010. první. Bratislava: Ekonomická zniverzita Bratislava, Národhospodárská fakulta, 2010, p. 1 - 8, 250 pp. ISBN 978-80-225-3001-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name FOR FIN 2010
Name in Czech FOR FIN 2010
Name (in English) FOR FIN 2010
Authors KRAJÍČEK, Jan (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition první. Bratislava, FOR FIN 2010, p. 1 - 8, 250 pp. 2010.
Publisher Ekonomická zniverzita Bratislava, Národhospodárská fakulta
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
RIV identification code RIV/00216224:14560/10:00044358
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-225-3001-9
Keywords (in Czech) Banka Cash Managament klient krize marketing služby
Keywords in English Advertising Bank Cash Management Client Crisis Service
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Jan Krajíček, Ph.D., učo 27420. Changed: 18/3/2013 11:30.
Abstract
Marketing a Cash Managament by spolu na první pohled nemuseli vzájemně nesouviset. Je však zde něco velmi významného a tím je přístup bank ke svým klientům, a zde se dopady bankovní krize plně projeví banky budou nuceny si ještě více vážit svých klientů, především těch bonitních a solventních.
Abstract (in English)
Bank advertising and Cash Management are special access consequence Advertising. Is herein specialty access same Bank. The bank must have new clients access.
PrintDisplayed: 27/4/2024 17:08