ŠVAŘÍČEK, Roman. Kvalitativní přístupy k poznávání kvality školy aneb otevírání černé skříňky a nastolování témat (Qualitative approaches to understanding the quality of schools or opening the black box, and raising issues.). Školní psycholog/Školský psychológ. 2010, vol. 12, 1-2, p. 32-38. ISSN 1212-0529. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{891969, author = {Švaříček, Roman}, article_number = {1-2}, keywords = {qualitative research;quality of school}, language = {cze}, issn = {1212-0529}, journal = {Školní psycholog/Školský psychológ}, title = {Kvalitativní přístupy k poznávání kvality školy aneb otevírání černé skříňky a nastolování témat}, volume = {12}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 891969 AU - Švaříček, Roman PY - 2010 TI - Kvalitativní přístupy k poznávání kvality školy aneb otevírání černé skříňky a nastolování témat JF - Školní psycholog/Školský psychológ VL - 12 IS - 1-2 SP - 32-38 EP - 32-38 SN - 12120529 KW - qualitative research;quality of school N2 - Přehled vývoje kvalitativního zkoumání školy s důrazem na kvalitu školy. Příspěvek z historického a metodologického pohledu popisuje jednotlivé přístupy, které byly a jsou používány v pedagogických vědách, sociologii a psychologii. Zaměřuje se na kvalitativní výzkumné přístupy s důrazem na jejich metodologickou stránku. Základním problémem, ke kterému budou kvalitativní výzkumy vztahovány, je kvalita školy. ER -
ŠVAŘÍČEK, Roman. Kvalitativní přístupy k poznávání kvality školy aneb otevírání černé skříňky a nastolování témat (Qualitative approaches to understanding the quality of schools or opening the black box, and raising issues.). \textit{Školní psycholog/Školský psychológ}. 2010, vol.~12, 1-2, p.~32-38. ISSN~1212-0529.
|