J 2010

Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)

LUKÁŠOVÁ, Růžena and Alena KLAPALOVÁ

Basic information

Original name

Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)

Name in Czech

Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)

Name (in English)

Mutual Attitudes of Small Enterprises and Local Authorities from the Point of View of Relationship Marketing (Results of Empirical Research)

Authors

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Alena KLAPALOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

E & M EKONOMIE A MANAGEMENT, Liberec, 2010, 1212-3609

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Impact factor

Impact factor: 0.278

RIV identification code

RIV/00216224:14560/10:00044600

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

UT WoS

000288579200009

Keywords (in Czech)

Relationship marketing; stakeholdeři; malé podniky; úřady místní správy;

Keywords in English

Relationship marketing; stakeholders; small enterprises; local government authorities;

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 5/5/2020 13:52, Mgr. Michal Petr

Abstract

V originále

V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci mezinárodního projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities(Comparative Research), na jehož realizaci se podíleli pracovníci Ekonomické univerzity K. Adamieckiego v Katowicach, Univerzity Mateja Bela v Banské Bystrici, Ekonomicko-správní fakulty MU a Fakulty podnikatelské VUT v Brně. Projekt byl zaměřen na zjištění míry implementace relationship marketingu v mikro a malých podnicích a úřadech veřejné správy zkoumaných zemí. Příspěvek prezentuje dílčí výzkumné výzkumné výsledky, týkající se vzájemných postojů mikro a malých podniků a úřadů veřejné správy České republiky.

In English

The paper presents the results of the research carried out within the framework of the international project Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities (Comparative Research) in which employees of the Karol Adamiecki University of Economics Katowice, Matej Bel University in Banska Bystrica, Faculty of Economics and Administration of Masaryk University Brno and Faculty of Business and Management of Brno University of Technology cooperated. The project aimed to explore the degree to which relationship marketing is implemented in small enterprises and authorities of local government in the examined countries. This paper presents partial results concerning the mutual attitudes of small enterprises and authorities of local government in the Czech Republic.

Links

MUNI/A/0905/2009, interní kód MU
Name: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Acronym: EMP)
Investor: Masaryk University, Category A