Detailed Information on Publication Record
2010
Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)
LUKÁŠOVÁ, Růžena and Alena KLAPALOVÁBasic information
Original name
Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)
Name in Czech
Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)
Name (in English)
Mutual Attitudes of Small Enterprises and Local Authorities from the Point of View of Relationship Marketing (Results of Empirical Research)
Authors
LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Alena KLAPALOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
E & M EKONOMIE A MANAGEMENT, Liberec, 2010, 1212-3609
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
Impact factor
Impact factor: 0.278
RIV identification code
RIV/00216224:14560/10:00044600
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
UT WoS
000288579200009
Keywords (in Czech)
Relationship marketing; stakeholdeři; malé podniky; úřady místní správy;
Keywords in English
Relationship marketing; stakeholders; small enterprises; local government authorities;
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 5/5/2020 13:52, Mgr. Michal Petr
V originále
V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci mezinárodního projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities(Comparative Research), na jehož realizaci se podíleli pracovníci Ekonomické univerzity K. Adamieckiego v Katowicach, Univerzity Mateja Bela v Banské Bystrici, Ekonomicko-správní fakulty MU a Fakulty podnikatelské VUT v Brně. Projekt byl zaměřen na zjištění míry implementace relationship marketingu v mikro a malých podnicích a úřadech veřejné správy zkoumaných zemí. Příspěvek prezentuje dílčí výzkumné výzkumné výsledky, týkající se vzájemných postojů mikro a malých podniků a úřadů veřejné správy České republiky.
In English
The paper presents the results of the research carried out within the framework of the international project Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities (Comparative Research) in which employees of the Karol Adamiecki University of Economics Katowice, Matej Bel University in Banska Bystrica, Faculty of Economics and Administration of Masaryk University Brno and Faculty of Business and Management of Brno University of Technology cooperated. The project aimed to explore the degree to which relationship marketing is implemented in small enterprises and authorities of local government in the examined countries. This paper presents partial results concerning the mutual attitudes of small enterprises and authorities of local government in the Czech Republic.
Links
MUNI/A/0905/2009, interní kód MU |
|